søndag den 12. februar 2012

Tag Tuesday

(nu redigeret - kom desværre til at lave et eller andet koks så mit indlæg, fra tidligere på dagen, blev slettet. Heldigvis var kommentarerne der stadig. Jeg forsøger at huske hvad jeg skrev ;0) - sikke et comeback)

Efter en LAAANNG pause fra scrap og blogland er der endelig overskud til at være lidt kreativ igen. Jeg har ikke lagt med scrapsager langt væk og har da også siddet i mange timer og bare kigget og rørt ved stemplerne, men ideerne kom bare ikke. Jo mere overskud jeg få jo mere lyst får jeg til det kreative. Det er nu en måned siden jeg blev færdig med stråler og krafterne kommer tilbage lidt efter lidt. Jeg har stadig nogle bivirkninger efter kemoen men håber at de går væk med tiden. For 3 uger siden startede jeg på arbejde og arbejder de timer der er overskud til. Dejligt at få en næsten normal hverdag.

Jeg sad og surfede lidt i blogland og faldt over TAG TUESDAY en ny blog med tirsdags tag udfordringer. JUHU, hvor dejligt, for hvor har jeg savnet Louises og Rebecca´s tagudfordringer der desværre begge er ophørt. Så det blev inspirationen til at komme igang igen. TAG TUESDAY´s udfordring til denne uge er et tag med hjerter.



HA Stempel: Find joy (blomst og tekst)
Tim Holtz: Tekst og ur.
Image: Fundet i gemmeren men hentet fra nettet.

God søndag.


8 kommentarer:

  1. Hvor er det bare et lækkert tag. Flot sat sammen. Du får det til at se så nemt ud og det er det jo ikke! Og så mange fine detaljer.
    Det er dejligt, at have dig tilbage i blogland og godt at høre, at det går fremad nu.
    Knus
    Karina

    SvarSlet
  2. Hi Helle,
    Good to see you are back in blogland! Missed your beautiful creations.
    This tag is so cute! Love the details.
    Hope you're feeling better soon.

    Groetjes, Petra

    SvarSlet
  3. SO HAPPY to see you back and creating dear Helle and to hear that your strength is coming back - I missed you!
    Beautiful tag and gorgeous colors!

    SvarSlet
  4. Åh, så dejligt at høre fra dig igen og at du er ved godt mod. Super lækker tag i dejlige farver. Heldigt, at du har fundet en ny blog med tag udfordringer... dem er du jo så scrap til ;-)
    Ha en dejlig søndag

    SvarSlet
  5. Velkommen tilbage, dejligt at høre det går den rigtige vej :-) Hvis man kan kreere noget så flot som den tag efter en pause, ja så tror jeg også jeg vil holde pause.. Imponerende flot med mange skønne detaljer og de 2 piger er som skabt til at sidde på hjertet.

    SvarSlet
  6. Velkommen tilbage og du formår jo at gøre det med stil, hold da op et flot og romantisk tag, så sødt. Tror også så småt min lyst og tiden er ved at vende tilbage;)

    SvarSlet
  7. Hej Helle!
    Dejligt at høre at det går frem ad for dig. Sådan en hård omgang tager tid at komme igennem men det vigtigste er at man har lysten til at kæmpe for at komme tilbage og det lyder til du har det ;) Dejligt at se lidt fra dig igen. Jeg er også gået helt i stå med det kreative - kan ikke rigtig finde lysten og har haft lyst til at bruge fritiden på noget andet. Men mon ikke det kommer en dag? Der er jo heldigvis også andre skønne ting man kan fordrive tiden med :)
    De allerbedste tanker til dig søde!
    Knus Sanne

    SvarSlet
  8. Hvor er det dejligt at du er tilbage på banen igen, og at høre at det går bedre. Som sædvanligt er det jo kun skønne ting du laver, alle tre indlæg, jeg er lidt bagud pga en pludselig mah jong dille og en en million fødselsdage. Stort kram til dig

    SvarSlet

Tusind tak for dit besøg og tak for kommentaren. Det betyder meget at få respons.