onsdag den 13. juli 2011

Vingave m.v

Vores kære ven har været en tur på sygehuset og fået et stykke nyt knæ, så han skulle lige have en lille gave. Jeg har lavet et hurtigt tag til vinen med et at de lækre nye Hero Arts stempler fra sættet " Sweet One" som Kreative Fornemmelser har fået hjem. På Kreative Fornemmelsers blog kan du se flere eksempler på gavetag.

Gaven er pakket ind i silkepapir stemplet med HA Galaxy of stars og tekst fra All occasion message. Beklager at gaven er lidt skinnende.


HA Stempler: Sweet One, Galaxy of stars og All ossasion Message.

Mange tak for dit besøg og søde kommentarer.

4 kommentarer:

  1. Tak for din medfølelse, det går gudskelov rigtig fint, men den første aften da jeg skulle sove flimrede der en masse skrækkeligt billeder rundt for øjnene af mig, sådan noget med hvor galt det kunne være gået! Men det er jo altsammen vand i forhold til hvad du må slås med, jeg håber virkelig det går godt med din behandling, jeg krydser i hvert fald fingre!

    SvarSlet
  2. Hvor er det smukt... super flot pyntet din flaske med både tag og blomster.
    Håber du får en rigtig god sommer!!! knus

    SvarSlet
  3. You made some beautiful gifts Helle, they look so attractive! Hope you are well. I translate your blog posts to see if I can find some news!

    SvarSlet
  4. Det er en flot gennemført gave. Flotte ting, du har lavet mens jeg har været væk.

    SvarSlet

Tusind tak for dit besøg og tak for kommentaren. Det betyder meget at få respons.