søndag den 19. juni 2011

Hej igen.

Det er nu et godt stykke tid siden at jeg har været her. Jeg har været en tur på sygehuset og har fået fjernet en kræftknude i mit bryst og kender endnu ikke mit videre efterbehandlingsforløb 100% kun at jeg skal have strålebehandling. For en tid vil jeg ikke være så stabil på bloggen.

I får lige et par børnekort der er lavet til Kreative Fornemmelser og har tidligere været vist på Kreative fornemmelsers blog hvor materialebeskrivelsen fremgår.




Jeg vender tilbage i morgen.

5 kommentarer:

  1. Nej - det var da en kedelig måde at gå sommeren i møde på! Gudskelov er de dygtige til at klare sådan noget nu, jeg skal i hvert fald nok sende rigtig mange positive tanker i din retning, og håber at du snart er helt på toppen igen!
    Kæmpe stort kram til dig og din familie, det må jo også være rigtig svært for dem!

    SvarSlet
  2. Hej Helle.
    Uh, det er jeg ked af at høre, men du lyder fortrøstningsfuld, og heldigvis, er lægestanden langt fremme i dag. Du får masser af tanker og cyberkram fra mig.
    Og selvfølgelig disker du op med nogle fantastiske kort igen :)
    Knus og tanker fra Jette

    SvarSlet
  3. Det er jeg da ked af at høre.... ønsker dig rigtig god bedring og håber at du snart er på toppen igen. Sikke fine kort du har lavet i skønne farver.
    Knus fra mig!!!

    SvarSlet
  4. Hej Helle jeg er bare en følger men vil alligevel sende dig håb og mod. Håber at dit kreative talent/arbejde vil være et sted hvor du finder ro.

    SvarSlet
  5. So happy to see you posting Helle! I will answer your e-mail later today after work. I was so missing your beautiful work. Thinking of you and its a pity I can't speak Danish!

    SvarSlet

Tusind tak for dit besøg og tak for kommentaren. Det betyder meget at få respons.