mandag den 27. juni 2011

En update

Jeg har lige været en tur på sygehuset igen for at få fjernet lymfekirtlerne under venster arm. Jeg er noget mere medtaget efter denne operation og er ikke rigtig på mærkerne endnu. Det betyd desværre at jeg gik glip af min kære nevøs studentereksamen/fest men her er kortet.


Panduro Hobby: Tekst og studenterhue.

Nedenstående kort er lavet for Kreative Fornemmelser og har tidligere været vist på Kreative Fornemmelsers blog hvor materialebeskrivelse fremgår.



Det var alt for idag og tusind tak for dit besøg. Jeg håber at jeg snart får noget overskud til at få lagt kommentarer på jeres blogge.

8 kommentarer:

  1. Sikke nogle skønne kort.. synd du gik glip af en studenterfest - håber snart du er scrapklar igen...

    SvarSlet
  2. Hvor er det smukt, dejligt og anderledes studenterkort. Også nogle skønne designerkort, de er nærstuderet på KF-bloggen :)
    Jeg synes du har overskud, idet du blogger og skriver om dit forløb ;), brug du dine kræfter på dig selv ;)). Ønsker det bedste for dig og håber snart du er helt fit igen. Knus Jette

    SvarSlet
  3. Hej Helle..
    Det er altså ligesom mine kommentarer ikke vil hænge ved - jeg prøver lige igen. Jeg er vild med både "pip på hegnet" og dit fugletag.
    Det er dejligt, at du igen komme med dine kreative og smukke input på bloggen.
    Herfra får du vores allerbedste tanker og ønsker dig rigtig god bedring :-)

    SvarSlet
  4. Igen nogle skønne kort. Et flot og anderledes studenter kort.
    Ønsker dig en rigtig god bedring og pas godt på dig selv!!!

    SvarSlet
  5. Hope you are well Helle! Thinking of you. Nice to see you are crafting, you made some fabulous cards once again! I really enjoy how you design your collage cards with so many stamps.
    Take care! Jacqueline

    SvarSlet
  6. Super lækre kort igen fra din hånd.
    Jeg håber, at du hurtigt bliver frisk igen.
    Knus.

    SvarSlet
  7. I understand now what's going on with you (googletranslater helped me). I hope you're doing well. You made some great cards again!
    Take care!
    Groetjes, Petra

    SvarSlet
  8. Det er lenge siden jeg var innom bloggen din.
    Her er det mye fint:)
    Ha en fin helg!
    Klem
    Inger-Helene

    SvarSlet

Tusind tak for dit besøg og tak for kommentaren. Det betyder meget at få respons.