søndag den 29. august 2010

Tirsdags tag.

Efter sommerferien har jeg ikke været så konstant med tag til Kard Krazy´s tirsdags udfordring. Denne gang skulle man lave et scrapbook tag. Det er ingen hemlighed, at jeg aldrig laver loér og er ikke nogen ørn til at fotograferer. Jeg havde fundet nogle billeder af Ane, men fik streng besked af Ane om, at dem skulle jeg ikke bruge til udfordringen. Så måtte jeg ty til internettet.


HA stempler: " Asian Frames", "Traditional Butterfly" og "Warm wishes".

11 kommentarer:

  1. Så er det jo skønt at der findes hjælp på internettet ; ) : )
    Lækkert tag!

    SvarSlet
  2. kanon flot tak og dejlige detaljer, flot flot

    SvarSlet
  3. The more I see that butterfly, the more I think I "need" it! Love all your wonderful little touches, the lace, torn text, and cutout flowers, not to mention how pretty the pink and mint go together!

    SvarSlet
  4. Rigtig sød og romantisk tag :)

    SvarSlet
  5. Your tag is so pretty - I like the green and pink combo and all the embellishments.

    SvarSlet
  6. Så flot en tag..god ide at bruge Spellbinders i stedet for bare en alm. tag

    SvarSlet
  7. Nej hvor er det lækkert, det ser så godt ud med opdelingen af taggen og farverne er lige mig! Og så den der lille blonde i hjørnet, den er så fin!

    SvarSlet
  8. Wow et flot tag Helle, super farvevalg ser rigtig godt ud.

    SvarSlet
  9. This is just beautiful in every way, Hellemor!

    SvarSlet
  10. Så söt tag! Ljuva färger...

    SvarSlet

Tusind tak for dit besøg og tak for kommentaren. Det betyder meget at få respons.