tirsdag den 10. august 2010

Kan man lave kort uden HA stempler?

Nej, jeg kan ikke. Havde lyst til at prøve at lave et kort uden at brugt HA stempler. Da jeg var færdig, måtte jeg så konstatere, at der alligevel var sneget sig et enkelt sæt HA stempler ind. - Teksten!!!

HA stempel: "All occasion message"
Panduro Hobby: Hjerte
Clear art stamps: Fugl, noder og border.
Ukend mærke: Poststempel.

Nå, det næste kort er så kun med HA stempler:

Ha stempler: "Exotic Bloom", Wildflower Garden", "Real garden petals" og "Earth flowers"

5 kommentarer:

  1. Nej det er ikke nemt - når man er blevet lidt afhængig :) Men på trods af manglende HA'er så er det et rigtig fint kort, dejlig varmt i farverne!
    Uha jeg så en julekrans på HA's blog igår, jeg er allerede begyndt at græde over alle de fine julestempler jeg ikke får råd til ! :( Efterskole, børnehave og en bil der ikke bryder sammen - så bliver der ikke råd til stempler, øv øv, må nyde jeres i stedet..

    SvarSlet
  2. So many pretty details on both of your lovely cards today! You're my kind of girl, hearts and flowers!

    SvarSlet
  3. Nej, det er svært, når nu det er ynglingsstemplerne for tiden ; )
    Det er lækre kort i dejlige farver du har lavet.

    SvarSlet
  4. Ikke nemt, Helle :-) Men du klarede det ... næsten :-) Kunne ikke lade være med at trække på smilebåndet pga tekststemplet. Sikke nogle skønne farver du har valgt på det nederste kort. Mums!

    SvarSlet
  5. rigtig skønne kort og ja jeg syntes kun dejligt at finde inspiration hos dig med dit skønne brug af de lækkere stempler ;-)

    SvarSlet

Tusind tak for dit besøg og tak for kommentaren. Det betyder meget at få respons.