søndag den 24. januar 2010

Lille sommerfugl og en Scrubber Pad

Jeg har en svaghed (- en af mange) for tekststempler i alle afskygninger. Mit nyeste køb er HA´s La Letter, hvilket er brugt på nedenstående kort. Jeg kunne virkelig godt tænke mig et lille tekststempel med trykte bogstaver - samme størrelse som en brødteksten i en avisspalte,så jeg må på jagt.

HA stempler: "La Letter", "Silhouette Grass", "Antique engravings" og "Messages".

Denne SCRUBBER PAD har jeg lige købt hos Pia, Kreative fornemmelser. Den er til at rengøre stempler med.

Sprøjt lidt Stempelcleaner i bunden af æsken og kør stemplet er par gang over bundmåtten og derefter tørres stemplet af i æskens ovremåtte og stemplet er rent. Det er slut med gamle klude og vådservietter. Hold da op, hvor er den bare rigtig smart og nem at bruge.

Et godnat herfra.

6 kommentarer:

  1. Hold nu k..., hvor er det godt dere rkommet sådan én. Må straks ind og bestille.

    SvarSlet
  2. Hov, troede lige det var to forskellige indlæg.

    Jeg er HELT vild med kortet. Det tekststempel du taler om, skal det have den bestemte størrelse eller kunne du bruge "friends definition" beggrundsstemplet.

    SvarSlet
  3. Til Helle
    Jeg har baggrundsstemplet "friends definition". Det jeg søger er meget mindre , men godt nok med samme skrift. Stemplet er på størrelse med det stempel der ligge på Scubber Padén.

    1000 Tak for dit svar.

    SvarSlet
  4. Det er kort er bare så super flot Helle. Knapperne er lige i øjet! Fedt design! Ja den scrubber er for god :-)

    SvarSlet
  5. Som man ville skrive det på engelsk - OUTSTANDING!!!!!! Det ser hammer godt ud Helle - WOW

    SvarSlet
  6. Kanonlækkert kort!!
    God mandag aften til dig.

    SvarSlet

Tusind tak for dit besøg og tak for kommentaren. Det betyder meget at få respons.