mandag den 28. september 2009

Stilhed på bloggen.

Der er noget stille på bloggen lige i tiden. Jeg får kun lavet uge opgaverne til kortmesterskabet. De kræver noget mere tid , da alle opgaver er bundne på en eller anden måde. Jeg er ikke så god til at lave bundne opgaver, men det er på den anden side også sjovt´at blive kastet ud i korttyper og farver man ellers ikke laver.

Dette kort havde jeg lavet til uge 2 opgave 1, hvor der skulle laves et kort efter en skitse. Det blev ikke helt efter skitsen, så det blev istedet indsendt til scrapsisters kortudfordring, hvor kortet skulle være et god bedringskort. Papiret er fra tilda og Dream Basic. Teksen er skrevet med Just Rit. De øvrige stempler er fra Hero Arts (Dots and flowers, old letter writing og scallop border).

JAH, så har jeg igen været en vej af Pia´s webbutik " Kreative Fornemmelser". Denne gang havde jeg forelsket mig i nogle stempler fra kataloget som ikke var i butikken, men Pia har været så sød at bestille dem hjem. En super sevice, ikke? Der var ydermere de mest lækre overraskelser med (især en af gaverne var suveræn). Ønskesedlen var tom i to dage, ja så er der igen nye behov efter at have læst katalogerne.

5 kommentarer:

  1. Super flot kort og det er da helt vildt at det stempel dots and flowers stempel ligner det papir pra October Afternoon når du stempler i den farve. Kanon flot. Du skulle da have været med Heidi og jeg en tur i nibe i lørdags. Det ville da have været for hyggeligt og man må da sige du forstår at shoppe virkelig lækre sager ;o)

    SvarSlet
  2. Et helt fantastisk flot kort og sikke en dejlig farve kombination!!
    Og hold da helt fast der er mange lækkerier der i den pakke, så mangler du da vist kun timer i døgnet nu til at "lege"

    Knuser

    SvarSlet
  3. Ja, som jeg har skrevet et andet sted er jeg vild med med dette kort!!! Fuldstændig stilrent og flot farve.
    Og for pokker, hvor har du købt lækre sager.

    SvarSlet
  4. wiiii så lækker indkøb - ja du skulle da ha været med os til kortkursus hos Pia i lørdags - jeg fik også shoppet nye behov ;o)

    Så flot et kort - er helt vild med det og farverne er lækker

    SvarSlet
  5. uuuuhhhh......det ser lækkert ud med nye varer! Det er et meget flot og elegant kort. Jeg er helt enig.............jeg går fuldstændig i baglås ved "bundne" opgaver.
    Hilsner Sanne

    SvarSlet

Tusind tak for dit besøg og tak for kommentaren. Det betyder meget at få respons.