søndag den 5. juli 2009

Disney Vintage

Kortet er fra tiden "før jeg fik blog". Det er lavet til min datter og jeg har selv været nødt til at farvelægge stemplet (nuppede lige hendes copic). Walt Disney vintage stempel har jeg købt ved sofie http://www.fruhansenscrap.dk/. Tøjmærket er fra en trøje, min datter købte i Disney Wold, Florida.
Jeg har været noget doven og har ikke fået scrappet mine kort helt færdige til Scrapsiseres kortudfordring, så jeg har valgt et par kort fra før "blogtiden" til bloggen. Kortene er 95% lift fra http://nancyvandenberg.blogspot.com/.

Ha´en god søndag og tusind tak for at du kiggede forbi.

3 kommentarer:

  1. Virkelig flotte kort, og Nancy vandenberg laver også bare nogle fantastiske kort... Er helt vildt med dit disney kort :-)

    SvarSlet
  2. waw - super flotte kort - elsker mickey mouse ;o))

    Nancy besøger jeg ofte - er vild med det hun laver og syntes man kan hente så meget inspiration der ;o)

    scrap 5md. waw siger jeg bare til alt det du allerede har lavet - da super heldigt du kom igang, ;o)))

    SvarSlet
  3. ps. har en lille udfordring til dig på min blog ;O)

    SvarSlet

Tusind tak for dit besøg og tak for kommentaren. Det betyder meget at få respons.